مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-03اقتصادي

 سرمایه گذاران را از کرمانشاه فراری ندهیم


استاندار کرمانشاه از دستگاه های مختلف خواست برای سرمایه گذاران مانع تراشی نکنند که در نهایت مجبور به فرار شوند و سرمایه خود را به استان های دیگر ببرند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از دستگاه های مختلف خواست برای سرمایه گذاران مانع تراشی نکنند که در نهایت مجبور به فرار شوند و سرمایه خود را به استان های دیگر ببرند.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که امروز (13 خرداد) برگزار شد، با بیان اینکه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید هرآنچه در توان داریم برای حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال قرار دهیم، افزود: هرگونه ایجاد مانع پیش روی سرمایه گذاران پذیرفتنی نیست.

وی اظهار کرد: گاهی آنقدر برای تامین زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران مانند آب و برق و یا صدور مجوزها سخت گیری می شود که سرمایه گذار مجبور می شود فرار کند و سرمایه خود را به استان های دیگر ببرد.

استاندار کرمانشاه جذب هرگونه سرمایه گذاری خصوصا سرمایه گذاری خارجی را برای ایجاد اشتغال در کرمانشاه ضروری دانست و دستگاه ها را ملزم کرد تا جایی که می توانند برای سرمایه گذاری در استان تسهیل گری کنند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران خارجی اگر اهلیت داشته باشند، باید به جهت سرمایه خارجی که به کرمانشاه می آوردند مورد حمایت جدی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سرمایه گذاران را از کرمانشاه فراری ندهیم

 سرمایه گذاران را از کرمانشاه فراری ندهیم